سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساقی رضوان ( دوشنبه 91/8/1 :: ساعت 4:0 عصر)


تابستونِ گذشته موقعیت سفرای زیادی برام پیش اومد و انتخاب سخت... هر کدوم از سفرها یه مزیت قابل توجه داشت برام...

ازون ور هم مشغولِ سخت ترین انتخاب زندگیم بودم و ...

تا اینکه سفر 45 روزه ای به مشهد برام مهیا شد...

بدون معطلی رضایت دادم و بیخیالِ همه ی سفرهای دیگه شدم و خانواده رو هم به سختی راضی کردم... مونده بود اون ورِ انتخابِ سختِ زندگیم که اونم جرات نداشت اون موقع مخالفت کنه:دی

45 روز لقبِ "خادم الرضا" رو به دوش کشیدم... طرح ولایت رو علیرغم نهی ِ خیلی ها با تموم ِ سختی هاش به جون خریدم...

شاید به جرات بگم سازنده ترین سفر زندگیم بود... خیلی راضیم ازین که قبل از ازدواجم چله نشینِ کوی آقا شدم و ...

تجربه هایی به دست آوردم که...


پ.ن: با دوستم قرار داشتم و اون از تشییع شهدا با خودش غذا آورد... یه قاشق بیشتر نداشتیم و من رجوع کردم به تجربه ی طرحیم(عکس اول) :دی








سفارش تبلیغ
صبا ویژن